نسخه موبایل Warframe تا سال 2024 منتشر میشود

طبق اطلاعات منتشر شده نسخه موبایل بازی Warframe تا سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد.
نسخه موبایل Warframe

شرکت Digital Extremes در رویداد تنوکان 2023 یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه برگزار کرد و در این رویداد اطلاعات جدیدی را درباره دو بازی Warframe و Soulframe ارائه داد. بازی Warframe که امسال ده ساله می‌شود، برای اولین بار در سال 2013 برای کامپیوتر منتشر شده بود. به مناسبت این سالگرد، استودیو اقدام به معرفی قابلیت‌های جدیدی نمود و همچنین اعلام کرد که نسخه موبایل Warframe در سال 2024 منتشر خواهد شد.

تغییرات بازی Warframe

طبق گزارش وبسایت wccftech، مهم ترین بخش از مراسم، معرفی نقشه راه بروزرسانی‌های جدید بود. یک بروزرسانی مهم به نام Whispers in the Walls در زمستان امسال منتشر خواهد شد و احتمالاً در اواخر سال 2023 قابل دسترسی خواهد بود. این بروزرسانی شامل محتوای روایی جدیدی است که در آن یک خط داستان سینمایی جدید معرفی می‌شود که به پرسش‌های مرتبط با دنیای Warframe پاسخ می‌دهد و نژادی جدید نیز معرفی می‌شود که به افزایش حجم بازی کمک خواهد کرد.

یکی از تغییرات کلیدی در بازی Warframe افزودن قابلیت Cross Save یا به اشتراک‌گذاری فایل‌های ذخیره است. این ویژگی به این معناست که اگر بازی را روی کامپیوتر شروع کرده و می‌خواهید در پلتفرم دیگری ادامه دهید، به زودی این امکان فراهم خواهد شد. همچنین انتقال از کنسول به کامپیوتر نیز ممکن خواهد بود. با داشتن یک حساب کاربری، نگرانی از دست دادن یا انتقال نشدن فایل‌های ذخیره نخواهید داشت. توسعه‌دهندگان نیز در پی افزودن یک هاب جدید هستند که محیطی برای اضافه کردن محتوای جدید از جمله باس‌فایت‌ها، دشمنان جدید و مودهای تازه را فراهم می‌کند.

نسخه موبایل Warframe

نسخه موبایل بازی Warframe

بازی Warframe به‌طور رسمی در سال 2024 به پلتفرم‌های موبایل می‌آید. Digital Extremes امیدوار است تا تجربه‌ای مشابه بازی اصلی که بر روی کنسول‌ها و کامپیوترها وجود دارد، را به ارمغان آورده و ارائه دهد. در حال حاضر، تنها کاربران iOS می‌توانند از طریق صفحه فروشگاه بازی، ثبت‌نام کنند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم که چه زمانی نسخه بتا این بازی عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق انتشار آن کی خواهد بود. این نسخه موبایل از Warframe در سال گذشته معرفی شد و در سال آینده آماده‌سازی و منتشر می‌شود.

تعداد زیادی از بازی‌های بزرگ وارد دنیای موبایل شده‌اند، از جمله عناوین معروف مانند Call of Duty Mobile که جذابیت زیادی دارند. Warframe نیز می‌تواند مجموعه عناوین موبایل را تکمیل کند. طرفداران Warframe در سال آینده از یک بروزرسانی حجمی به نام 1999 بهره‌مند خواهند شد. این به‌روزرسانی به دوران آغازین بازی باز می‌گردد و بر روی نبردهای کلاسیک هک و اسلش تمرکز دارد. استودیو توسعه‌دهنده این بازی، برنامه‌های زیادی برای آینده این اثر دارد و حتی پس از گذشت 10 سال از انتشار، همچنان پشتیبانی از آن را ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!