اتمام بازی Starfield در 3 ساعت

شخصی به تازگی توانسته است داستان بازی Starfield را در عرض کمتر از سه ساعت تمام کند.
پایان بازی Starfield در 3 ساعت

در فاصله دو روز قبل از عرضه بازی Starfield، یکی از بازیکنان موفق به اتمام خط داستان اصلی بازی در کمتر از 3 ساعت شد.

با توجه به تعداد زیادی از سیارات برای کاوش و سیستم‌هایی که برای ارائه صدها ساعت نقش‌آفرینی در فضا طراحی شده‌اند، به نظر می‌آید که برای بسیاری از ما زمان زیادی طول خواهد کشید تا به پایان داستان بازی Starfield برسیم. اما مشخص است که این قضیه برای یک بازیکن نیز درست نبود؛ زیرا او توانسته بازی را تنها در چند ساعت به پایان برساند.

پایان بازی Starfield در 3 ساعت

گیم پلی داستان بازی Starfield در سه ساعت

تازه‌ترین ویدیو از کانال یوتیوب Micrologist با عنوان “یک اسپیدران آزمایشی در بازی Starfield” به تازگی توسط رسانه VGC247 تشخیص داده شد. در این ویدیو، Micrologist توانسته در زمان 2 ساعت و 51 دقیقه و 42 ثانیه، بازی جدید از Bethesda را به پایان برساند. این ویدیو نشان می‌دهد که او دارای سطح بالایی از دانش در طراحی بازی و ماموریت‌های Starfield است؛ زیرا با سرعت و اعتماد به نفس به سمت اهداف حرکت می‌کند، عناصری که به پیشرفت در بازی کمک نمی‌کنند را نادیده می‌گیرد و تصمیمات سریعی را در مکالمه‌ها می‌گیرد.

البته، اگر به تازگی تجربه بازی Starfield را آغاز کرده‌اید و می‌خواهید داستان آن برایتان لو نرود، بهتر است تماشای ویدیو این اسپیدران را به زمانی دیگر موکول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!