سیستم مورد نیاز بازی Forza Motorsport

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forza Motorsport به طور رسمی اعلام شده است.
مشخصات بازی Forza Motorsport

در یک خبر جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی، امروز بالاخره مشخصات سیستم مورد نیاز برای بازی جدید Forza Motorsport به طور رسمی اعلام شد. این بازی شامل بیش از 500 خودرو با گرافیکی فوق‌العاده زیبا و گیم‌پلی هیجان‌انگیز خواهد بود. در ادامه، می‌توانید سیستم کامپیوتری خود را برای اجرای نسخه PC بازی Forza Motorsport بررسی و ارزیابی کنید.

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Forza Motorsport

متأسفانه تاکنون استودیوهای بازی‌سازی Turn 10 و Xbox Game Studios مشخصات دقیق سیستم مورد نیاز برای بازی Forza Motorsport را اعلام نکرده‌اند، از جمله وضوح تصویر و نرخ فریم دقیق. با این وجود برای اجرای بازی Forza Motorsport با کیفیت بالا و جزئیات فراوان، نیاز به استفاده از یک کارت گرافیک RTX 2080 Ti و پردازنده Ryzen 5 5600X دارید. اما اگر تمایل دارید بازی را با تنظیمات Ultra اجرا کنید، بهتر است از یک کارت گرافیک RTX 4090 و پردازنده 5800X استفاده نمایید.

مشخصات بازی Forza Motorsport

برای نصب و اجرای بهترین حالت بازی Forza Motorsport، نیاز به 16 گیگابایت حافظه RAM و 130 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD دارید. از اهمیت اشاره کردن نیست که با تنظیمات کم، می‌توانید از یک کارت گرافیک GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت RAM و پردازنده Ryzen 1600 استفاده کنید.

نسخه PC بازی Forza Motorsport قرار است در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر 1402) منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!