افزایش قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس

قیمت اشتراک 12 ماهه پلی استیشن پلاس اسنشال، اکسترا و پریمیوم افزایش پیدا کرده است.
افزایش قیمت پلی استیشن پلاس

از هفته آینده، قیمت اشتراک‌های 12 ماهه پلی‌استیشن پلاس اسنشال، اکسترا و پریمیوم به ترتیب به مبالغ 80، 135 و 160 دلار افزایش خواهد یافت.

پلی استیشن پلاس اعلام کرده است که در یک هفته آینده با افزایش چشمگیر قیمت اشتراک ها مواجه خواهد شد. شرکت سونی به همراه معرفی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه سپتامبر، اعلام کرده است که از تاریخ 15 شهریور 2023، قیمت اشتراک‌های 12 ماهه این سرویس با سه سطح، به نسبت 35 درصد، افزایش خواهد یافت.

افزایش قیمت پلی استیشن پلاس

قیمت اشتراک های 12 ماهه پلی استیشن پلاس

در حال حاضر، هزینه اشتراک‌های 12 ماهه پلی‌استیشن پلاس اسنشال، اکسترا و پریمیوم به ترتیب 59.99 دلار، 99.99 دلار و 119.99 دلار است. اما از تاریخ 15 شهریور، اشتراک 12 ماهه پلی‌استیشن پلاس اسنشال به 79.99 دلار (افزایش 20 دلار)، اشتراک 12 ماهه پلی‌استیشن پلاس اکسترا به 134.99 دلار (افزایش 35 دلار) و اشتراک 12 ماهه پلی‌استیشن پلاس پریمیوم به 159.99 دلار (افزایش 40 دلار) خواهد رسید.

افزایش قیمت پلی استیشن پلاس

آدام میشل، مدیر راهبردی محتوا و عملیات پلی‌استیشن، در این خصوص اظهار کرده است: “تغییر قیمت به ما اجازه می‌دهد تا به ارائه‌ی بازی‌های باکیفیت و مزایای بیشتر برای پلی‌استیشن پلاس ادامه دهیم. خرید اشتراک 12 ماهه با قیمت جدید نسبت به اشتراک‌های 1 ماهه و 3 ماهه، تخفیفات بیشتری را در طول یک سال به ارمغان می‌آورد.”

هزینه اشتراک‌های 1 ماهه و 3 ماهه پلی‌استیشن پلاس تغییر نخواهد کرد و تغییر قیمت اشتراک 12 ماهه تا 6 سپتامبر اجرا نخواهد شد. از این تاریخ به بعد، کاربران باید برای خرید اشتراک 12 ماهه پلی‌استیشن پلاس، هزینه بیشتری را پرداخت کنند. این افزایش قیمت، یکی از تغییرات اخیر در سرویس‌های اشتراکی نیست، زیرا مایکروسافت نیز در ابتدای امسال، هزینه‌های ایکس‌باکس گیم پس و ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت را در مناطق مختلف افزایش داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!