قابلیت SIWS در کیف پول فانتوم

کیف پول فانتوم به تازگی از قابلیت Sign in With Solana یا به اختصار SIWS رونمایی کرد.
ویژگی SIWS در کیف پول فانتوم

تیم توسعه کیف پول فانتوم اخیراً قابلیت جدیدی به نام “Sign In With Solana” یا به اختصار SIWS را معرفی کرد. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پیچیدگی‌های اضافی، به برنامه‌های غیرمتمرکز متصل شوند و کیف پول خود را به آن‌ها متصل کنند. این اتصال تنها با یک کلیک انجام می‌شود و از طریق آدرس سولانا انجام می‌پذیرد.

طبق گزارش د بلاک، فانتوم به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین کیف پول‌ها در شبکه سولانا شناخته شده است و تعداد زیادی کاربر دارد. توسعه‌دهندگان فانتوم با اضافه کردن قابلیت SIWS به کیف پول خود، هدف اصلی از بهبود تجربه کاربری و تضمین امنیت کاربران را دنبال می‌کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون وقوع مشکلات و پیچیدگی‌های احتمالی، به برنامه‌های غیرمتمرکز متصل شوند.

در حال حاضر، وقتی کاربران تمایل دارند کیف پول خود را به برنامه‌های غیرمتمرکزی وصل کنند، مراحل زیادی را برای تایید هویت خود طی می‌کنند و با درخواست‌های مختلفی مواجه می‌شوند. این درخواست‌ها ممکن است برای کاربران جدید منسوخ کننده و دلهره‌آور باشند، که ممکن است انگیزه آنها را برای استفاده از اکوسیستم سولانا کاهش دهد.

ویژگی SIWS در کیف پول فانتوم

افزوده شدن ویژگی SIWS در فانتوم

با افزوده شدن ویژگی SIWS، دیگر نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نخواهد بود و با یک کلیک ساده، به برنامه‌های مختلف می‌توان ارتباط برقرار کرد. برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت دارایی‌های کاربران، فانتوم جزییات دامنه و تایم‌استمپ‌های درخواست‌ها را با دقت بررسی می‌کند و در صورت شناسایی فعالیت مشکوک، کاربر را به اطلاع می‌رساند.

تیم توسعه فانتوم افزوده که این روش جدید را می‌توان در تمام پلتفرم‌هایی که به صورت افزونه در دسترس قرار گرفته‌اند، تا توسعه‌دهندگان در شبکه سولانا بتوانند از آن بهره‌برداری کنند. این قابلیت در نسخه موبایلی فانتوم هنوز عرضه نشده است، اما طبق اعلام، به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!