مجوز جدید برنامه X برای انتقال پول

طبق آخرین اخبار های منتشر شده، مجوز انتقال پول برای برنامه X اعطا شده است.
انتقال پول با برنامه X

قانون‌گذاران ایالت رود آیلند (Rhode Island) به پلتفرم X، که قبلاً با نام توئیتر شناخته می‌شد، مجوز انتقال پول اختصاص داده‌اند. این اقدام به عنوان یک گام مهم در راستای ورود این شرکت به بخش مالی و صنعت کریپتو انجام شده است.

با تأکید بر گزارش کوین‌تلگراف، تعیین‌کنندگان قوانین ایالتی ایالات متحده، شرکت‌هایی که قصد دارند در زمینه انتقال و دریافت پول‌های کاربران خود به فعالیت بپردازند، می‌بایست مجوز مربوطه را دریافت کنند. این مجوز شامل همه انواع ارزها، از جمله ارزهای فیات و رمزارزها، می‌شود. به این ترتیب، پلتفرم X می‌تواند وظایفی مانند حفظ، انتقال و تبادل رمزارزها را انجام دهد.

مجوز انتقال پول برای برنامه X

اطلاعات منتشر از سیستم مرکزی صدور مجوز‌های ایالتی آمریکا (NMLS) نشان می‌دهد که مجوز انتقال پول برای پلتفرم X در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) تأیید شده است.

شرکت X تا به این لحظه مجوز انتقال پول و ارز را از هفت ایالت آمریکا، از جمله آریزونا، جورجیا، مریلند، میشیگان، میسوری، نیوهمپشایر و رود آیلند، دریافت کرده است.

این قدم نشان‌دهنده تلاش‌های ایلان ماسک، بنیان‌گذار پلتفرم X، برای تبدیل آن به یک اپلیکیشن چندکاره می‌باشد که از جمله خدمات پرداختی با استفاده از رمزارزها و ارزهای فیات را در بر دارد.

انتقال پول با برنامه X

تحلیل‌گران تصور می‌کنند که در ابتدا پلتفرم X پشتیبانی از تراکنش‌های ارزهای فیات را فراهم خواهد کرد، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که ایلان ماسک توسعه‌دهندگان پلتفرم X را به سمت ایجاد یک سیستم پرداختی قابل انعطاف که در آینده از رمزارزها نیز پشتیبانی کند، هدایت کرده است.

لازم به ذکر است که پلتفرم X در تاریخ 5 جولای (14 تیر) نیز مجوزهای انتقال پول از ایالت‌های میشیگان، میسوری و نیوهمپشایر را دریافت کرده بود. این پلتفرم در حال حاضر در هفت ایالت آمریکا دارای مجوز فعالیت است و احتمالاً به سمت دریافت مجوز در مناطق دیگر نیز پیش می‌رود.

همانطور که پیشتر گزارش شده بود، ایلان ماسک در حال مذاکره با کارآفرینان بزرگ وال‌استریت برای بهبود و توسعه پلتفرم X به یک نسخه به‌روزشده از پی‌پل است. با این حال، زمان ارائه دقیق خدمات پرداختی از طریق این پلتفرم و نوع خدمات قابل ارائه هنوز مشخص نشده است.

افرادی که با برنامه‌ها و اهداف این شرکت آشنا هستند، اشاره کرده‌اند که ابتدا پلتفرم X قصد دارد خدمات مرتبط با تراکنش‌های ارزهای فیات مشابه پی‌پل ارائه دهد و در آینده امکان ادغام با رمزارزها را نیز داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!