کاهش حجم معاملات بیت کوین

حجم معاملات بیت کوین به پایین‌ترین حد خود طی چهار سال گذشته رسیده است.
کاهش معاملات بیت کوین

تحلیل داده‌های وب‌سایت CryptoQuant نشان می‌دهد که موجودی کل بیت‌کوین نگهداری‌شده در صرافی‌ها به کمترین سطح خود از سال 2019 تاکنون کاهش یافته است. بر اساس این گزارش، تا تاریخ 26 آگوست (4 شهریورماه)، حجم معاملات بیت‌کوین در صرافی‌ها به 129,307 بیت‌کوین رسیده است، که نشان می‌دهد حدود 94 درصد کاهش نسبت به بالاترین سطح ماه مارس (3.5 میلیون بیت‌کوین) داشته است. همچنین، اطلاعات نشان می‌دهد که در تاریخ 12 آگوست (21 مردادماه)، حجم معاملات به 112,317 بیت‌کوین کاهش یافته است که این مقدار کمترین سطح از تاریخ 10 نوامبر 2018 (19 آبان‌ماه 1397) است.

کاهش چشمگیر معاملات بیت کوین

طبق گزارشات وبسایت CNBC، این کاهش مستمر حجم معاملات بیت‌کوین در طول بیش از 4 سال گذشته نشانگر این است که سرمایه‌گذاران احتمالاً منتظر تغییراتی در بازار هستند. در حال حاضر، حجم معاملات بیت‌کوین به کمترین سطح خود در چهار سال اخیر رسیده است. این وضعیت ممکن است با تغییر شرایط به سمت بازار صعودی، بهبود یابد. با خروج سرمایه‌گذاران کوچک‌تر، ممکن است حجم معاملات در بازارهای نزولی کاهش یابد، اما با تغییر مثبت شرایط، افزایش حجم معاملات ممکن است رخ دهد.

کاهش معاملات بیت کوین

به‌علاوه، داده‌های وب‌سایت Coin Metrics نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین نسبت به سال گذشته حدود 57 درصد افزایش پیدا کرده است و در روزهای اخیر در محدوده 26 هزار دلار معامله می‌شود.

به‌طور کلی، تابستان امسال برای بازار بیت‌کوین فصلی آرام بوده است. ترکیبی از برنامه‌های نظارتی ایالات‌متحده و وضعیت بحرانی در بخش بانکی در ماه می باعث شده تا معامله‌گران کمتر در بازار فعالیت کنند. با این وجود، اطلاعات نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران بلندمدت تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند.

بعضی تحلیلگران معتقدند که بازار به طور ضروری نزولی نیست، اما شرایط برای حالتی دیگر مثل افزایش قیمت‌ها مناسب نیست. بسیاری از معامله‌گران منتظر تغییر شرایطی هستند تا تصمیم‌گیری مناسب را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!