تاریخ مراسم رونمایی از آیفون 15 مشخص شد

اپل تاریخ مراسمی که قرار در آن به رونمایی از آیفون 15 بپردازد را مشخص کرده است.
رونمایی آیفون 15

منابعی که از ارتباط نزدیک با کارمندان و دانش اطلاعاتی برخوردار هستند، تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری آیفون 15 را در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) اعلام کرده‌اند. در این رویداد، اپل قرار است علاوه بر گوشی‌های آیفون 15، محصولات دیگری نیز معرفی کند، از جمله نسخه‌های جدید از اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا، و همچنین نسخه‌های به‌روزشده سیستم‌عامل‌های اپل شامل iOS 17، iPadOS 17، tvOS 17 و watchOS 10. این رویداد در محل سن مراسم کوپرتینو برگزار خواهد شد.

تاریخ رونمایی از آیفون 15

بر اساس گزارش MacRumors، مارک گورمن، خبرنگار معروف حوزه فناوری در بلومبرگ، در یک توییت در حساب شبکه اجتماعی خود اعلام کرده است که احتمالاً رویداد آینده آیفون 15 اپل در روز سه‌شنبه، 12 سپتامبر، مقابله با 21 شهریور برگزار خواهد شد. گورمن در توییت خود اشاره کرده است که “نشانه‌های رونمایی از آیفون 15 به طور فزاینده‌ای به تاریخ 12 سپتامبر اشاره دارند” که با تاریخ رویدادهای گذشته آیفون مطابقت دارد.

او در خبرنامه Power On خود که در آخر هفته منتشر شده است، 12 یا 13 سپتامبر را به عنوان دو تاریخ ممکن برای این رویداد پیشنهاد داده بود، اما به نظر می‌رسد سه‌شنبه، 12 سپتامبر، به عنوان تاریخ احتمالی‌تر برای رویداد بعدی اپل در نظر گرفته شود.

علاوه بر آیفون 15، به نظر می‌رسد محصولاتی مانند ساعت هوشمند اپل واچ و هدفون بی‌سیم ایرپادز جدید نیز توسط اپل معرفی خواهند شد.

رونمایی آیفون 15

مشخصات جدید آیفون 15

گوشی‌های سری آیفون 15، که به عنوان پرچم‌دار بعدی شرکت اپل معرفی خواهند شد، تغییرات زیادی در طراحی، دوربین، صفحه‌نمایش و باتری خواهند داشت. برخی از ویژگی‌های جذاب آیفون 15 عبارتند از:

  1. صفحه‌نمایش ProMotion با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز: این ویژگی باعث بهبود کارایی و کیفیت تصاویر می‌شود و تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد.

  2. دوربین LiDAR بهبود یافته: دوربین LiDAR در آیفون 15 قابلیت اسکن سه‌بعدی محیط را داراست و پشتیبانی از واقعیت افزوده را فراهم می‌کند. این ویژگی به کاربران امکانات جدیدی در زمینه عکاسی و تجربه واقعیت افزوده می‌دهد.

  3. حذف پورت لایتنینگ و جایگزینی آن با درگاه USB-C: در آیفون 15، پورت لایتنینگ حذف شده و جایگزینی آن با درگاه USB-C انجام شده است. همچنین، استفاده از شارژ بی‌سیم و فناوری MagSafe به‌روزشده نیز معرفی شده است. این تغییرات باعث کاهش هزینه‌های تولید و حفاظت از محیط زیست در سطح بالاتر می‌شود.

  4. استفاده از تراشه پردازشی A15 Bionic با فناوری 5 نانومتر: آیفون 15 از تراشه پردازشی A15 Bionic با استفاده از فناوری 5 نانومتر TSMC استفاده می‌کند. این تراشه عملکرد و قدرت پردازش بهتری نسبت به نسل قبلی دارد و امکانات پیشرفته‌تری را فراهم می‌کند.

رونمایی آیفون 15

آخرین بار شرکت اپل که در تاریخ 12 سپتامبر رویدادی برگزار کرد، مربوط به سال 2018 است که در آن آیفون XS، XS Max و XR معرفی شدند.

با توجه به شایعات منتشر شده، قیمت آیفون 15 احتمالاً مشابه نسل قبل خواهد بود. به عبارتی، قیمت‌های پیشنهادی برای مدل‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب 799، 899 و 1099 دلار خواهند بود. البته، این قیمت‌ها ممکن است با توجه به بازار و تقاضا در مناطق مختلف متغیر باشند.

تاکنون، شرکت اپل هنوز اعلام رسمی درباره تاریخ و جزئیات رویداد آینده خود نداشته است. اما انتظار می‌رود که در روزهای آینده، دعوت‌نامه‌های رسمی برای رسانه‌ها ارسال شود و اطلاعات بیشتری درباره رویداد آیفون 15 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!