تولید نمایشگر های تاشو بزرگ اپل توسط سامسونگ تایید شد

سامسونگ تایید کرده است که نمایشگر های تاشو بزرگ و پیشرفته اپل را میسازد.
تولید نمایشگر های تاشو بزرگ برای اپل توسط سامسونگ

اخیراً سامسونگ اعلام کرده است که در حال توسعه فناوری‌های نمایشگری برای اپل است و در آینده قصد دارد نمایشگرهای تاشوی بزرگی را برای این شرکت تولید کند. انتظار می‌رود این نمایشگرها در نسل جدید محصولات اپل، به ویژه مک‌بوک‌های تاشو، مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، با همکاری سامسونگ و اپل در زمینه فناوری‌های نمایشگری، احتمالاً بتوانیم شاهد بهبود و ارتقای کیفیت تجربه کاربری در محصولات جدید اپل باشیم. با این حال، هنوز جزئیات بیشتری درباره این همکاری منتشر نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت‌ها باشیم.

شایعه و گمانه‌زنی درباره تولید نمایشگرهای تاشو برای محصولات اپل توسط سامسونگ، سال‌هاست که در حال گسترش است و تا به امروز هیچ تایید یا تکذیبی از این دو شرکت در این باره منتشر نشده است. اما به تازگی، یکی از مدیران سامسونگ این ادعا را تایید کرده است و اعلام کرده است که این شرکت در حال توسعه نمایشگرهای تاشوی بزرگ برای اپل است. سامسونگ قصد دارد با بهبود و ارتقای فناوری استفاده شده در تولید این نمایشگرها، آن‌ها را به استانداردهای کنونی اپل برساند. با توجه به این اعلامیه، احتمالاً در نسل جدید محصولات اپل، نمایشگرهای تاشوی سامسونگ برای این شرکت تولید خواهند شد و کیفیت تجربه کاربری در این محصولات بهبود خواهد یافت.

به گزارش Sammobile، مدیر اجرایی سامسونگ تایید کرده است که این شرکت در حال توسعه نمایشگرهای تاشو برای اپل است و برای موفقیت محصولات تاشو و جذب بیشتر کاربران، «لازم است» که اپل نیز یک محصول در این دسته طراحی و تولید کند و آن را تبلیغ کند. اگرچه او به صورت صریح منظورش را بیان نکرده است، اما به نظر می‌رسد که منظور تولید لپ‌تاپ‌های تاشو باشد. این نشان می‌دهد که سامسونگ به نوعی مشغول تولید نمایشگرهای تاشو برای اپل است و با بهبود فناوری مورد استفاده در این نمایشگرها، در آینده می‌توانیم شاهد بهبود کیفیت تجربه کاربری در محصولات اپل باشیم. با این حال، باید منتظر اعلام رسمی شرکت‌ها باشیم تا بیشتر درباره این همکاری بدانیم.

تولید نمایشگر های تاشو بزرگ برای اپل توسط سامسونگ

اپل هنوز به صورت رسمی تأیید نکرده است که در حال تولید مک‌بوک‌های تاشو است. به علاوه، سامسونگ اعلام کرده است که در حال توسعه نمایشگرهای تاشوی غول پیکر است تا آن‌ها را با استاندارهای اپل هماهنگ کند و به این ترتیب، اپل را به ورود به بازار محصولات مجهز به نمایشگر تاشو ترغیب کند. همچنین، سامسونگ اعلام کرده است که بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ، قصد دارند محصولاتی تاشو تولید کنند که «کاملاً توسط نمایشگر پوشیده شده است». به نظر می‌رسد که Samsung Display در همکاری با LG Display، قصد دارند این شرکت را در تولید این محصولات یاری دهند. با بهبود فناوری مورد استفاده در این نمایشگرها، امکان بهبود کیفیت تجربه کاربری در محصولات اپل وجود دارد. با این حال، این همه گفته‌ها هنوز در حال صحت‌سنجی است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت‌ها باشیم تا بیشتر درباره این همکاری بدانیم.

به نظر می‌رسد که سامسونگ توانسته است چالش‌های مربوط به قابلیت انعطاف، جلوگیری از شکستن پس از تاشدن و استحکام در حالت تا شدن نمایشگر را در نمایشگرهای تاشوی خود برطرف کند و در حال حاضر، نمایشگرهای تاشوی سامسونگ با نیازهای اپل در این رده همخوانی دارند. گزارشی که چندی پیش منتشر شد، نشان می‌داد که اپل در سال 2025 قصد دارد نخستین لپ‌تاپ تاشوی خود را معرفی کند و از نمایشگرهای Samsung Display استفاده خواهد کرد. همچنین طبق این گزارش، این محصول در سال 2026 عرضه خواهد شد. با این حال، باید منتظر اعلام رسمی اپل در این مورد باشیم و ببینیم آیا واقعاً این شرکت در راستای توسعه لپ‌تاپ تاشوی خود قرار دارد و از نمایشگرهای تاشوی سامسونگ استفاده خواهد کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!