رونمایی از کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600

شرکت AMD به تازگی از محصول جدید خود با نام کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600 رونمایی کرده است.
رونمایی از کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600

اخیراً شرکت ایسر از کارت گرافیک اولین AMD خود رونمایی کرده است. کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600 اولین محصول این برند تایوانی است که قرار است به عنوان عضوی از سری Predator وارد بازار شود.

این اولین باری است که شرکت ایسر یک کارت گرافیک سفارشی تولید کرده است. کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600 با طراحی 2.5 اسلات و دو فن به بازار عرضه شده است. این مدل ترکیبی از روش‌های خنک کننده با جریان هوا و دمیدن هوا را در خود دارد که پیش از این در کارت های گرافیک سفارشی مشاهده نشده بود.

مشخصات کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7600

در حال حاضر، دو نسخه از کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7600 توسط ایسر عرضه شده است. نسخه استاندارد با توان TDP حدود 170 وات و حداکثر فرکانس 2655 مگاهرتز در بازار قرار گرفته و قیمت آن حدود 274 دلار است.

نسخه OC نیز با فرکانس بوست 2725 مگاهرتز و توان TDP حدود 180 وات عرضه شده و قیمتی در حدود 290 دلار دارد. هر دو نسخه از این کارت گرافیک با یک کانکتور برق هشت پین مجهز شده و دارای یک درگاه HDMI 2.1 و سه پورت DisplayPort 1.4 هستند.

اندازه کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7600 OC برابر با 267 در 117.75 میلی‌متر است و ابعاد نسخه استاندارد آن به 205 در 115 میلی‌متر می‌رسد.

از طریق تست ها و مقایسه‌ی عملکرد، به نظر می‌رسد که کارت گرافیک Predator BiFrost Radeon RX 7600 از سرعت کلاک 2100 مگاهرتز برخوردار است و توان مجموع برد آن به 225 وات می‌رسد. همچنین، این کارت گرافیک با مدل Acer Predator A770 BiForst به دو کانکتور توان 8 پین مجهز شده است و از نسخه استاندارد بهتر عمل می‌کند.

با توجه به اینکه این کارت گرافیک از معماری RDNA 2 شرکت AMD استفاده می‌کند، امکان پشتیبانی از فناوری‌های مختلفی از جمله Ray Tracing و Variable Rate Shading فراهم است. همچنین، این کارت گرافیک در صورت پشتیبانی از وضوح 4K و شبکه‌ی ارتباطی PCIe 4.0، ارائه‌ی یک تجربه‌ی بازی بسیار پرقدرت و با کیفیت بالا را ممکن می‌کند.

در کل، Predator BiFrost RX 7600 یک کارت گرافیک قدرتمند و با عملکرد بالاست که می‌تواند نیازهای گیمرها و کاربران حرفه‌ای را برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!