شیائومی Redmi K60 Ultra معرفی شد

شرکت شیائومی بالاخره پس از انتظار های طولانی گوشی Redmi K60 Ultra را معرفی کرد.
مشخصات شیائومی Redmi K60 Ultra

پس از گذشت مدتی از انتظار، شیائومی در یک رویداد رسمی، گوشی پرچمدار خود به نام Remdi K60 Ultra را معرفی کرد. این گوشی از تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس بهره می‌برد و همچنین از یک نمایشگر اولد با فرکانس ۱۴۴ هرتز استفاده می‌کند. به گفته چینی‌ها، این گوشی رتبه اول در بنچمارک آنتوتو را کسب کرده است.

مشخصات گوشی شیائومی Redmi K60 Ultra

شیائومی در کنار تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس، از یک چیپ اختصاصی به نام Pixelworks X7 نیز استفاده می‌کند تا پردازش‌های گرافیکی مربوط به نمایشگر را با سرعت بیشتری اجرا کند. این تراشه بهبود عملکرد گوشی در اجرای بازی‌ها را با افزایش نرخ فریم فراهم می‌کند و تجربه ویدیویی بهتری را برای کاربران ارائه می‌دهد.

مشخصات شیائومی Redmi K60 Ultra

شیائومی امروز تأیید کرد که گوشی Redmi K60 Ultra دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی با فناوری اولد است که رزولوشن قابل توجهی به اندازه 1.5K دارد و نرخ تازه‌سازی آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد.

به گفته xiaomiui ، گوشی Redmi K60 Ultra با 12 یا 16 گیگابایت حافظه RAM و حافظه داخلی بین 128 تا 512 گیگابایت عرضه شده است. تامین انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت صورت می‌گیرد که با شارژ سریع 120 واتی سازگاری دارد. اطلاعات بیشتر درباره جزئیات فنی این گوشی هنوز توسط شیائومی به صورت رسمی تأیید نشده است، اما منتظریم که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

مشخصات شیائومی Redmi K60 Ultra

گوشی Xiaomi Redmi K60 Ultra در بنچمارک آنتوتو رکورد زد

به ادعای چینی‌ها، گوشی جدید ردمی K60 اولترا از چیپست دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک استفاده می‌کند و رکورد بالاترین امتیاز بنچمارک آنتوتو را ثبت کرده است. با امتیاز 1.774.714، این گوشی رکورد قبلی که متعلق به گوشی وان‌پلاس Ace 2 Pro با امتیاز 1.733.703 بود را شکسته است.

چیپست دایمنسیتی 9200 پلاس دارای ۸ هسته پردازشی است و با استفاده از فناوری ۴ نانومتری طراحی و تولید شده است. هسته‌های آن قادر به کارکرد با حداکثر فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتز هستند. این چیپست همچنین دارای یک پردازشگر گرافیکی قدرتمند به نام Immortalis G715 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!