اطلاعاتی درباره بازی Call of Duty 2024 منتشر شده است!

به تازگی جزئیاتی درباره نسخه بعدی بازی Call of Duty 2024 لو رفته است.
اطلاعات بازی Call of Duty 2024

طبق گزارش‌های اخیر، یک بازیگر اعلام کرده که در نسخه بعدی بازی Call of Duty حضور دارد و در فیسبوک خود برخی جزئیاتی از بازی Call of Duty 2024 که هنوز معرفی نشده است، منتشر کرده است.

اگر شما هوادار سری بازی‌های Call of Duty هستید، حتماً هنوز منتظر رونمایی از نسخه جدید این سری بازی‌ها هستید. به گزارش Eurogamer، یک بازیگر که قرار است نقش اصلی در بازی Call of Duty 2024 را ایفا کند، جزئیات اولیه این بازی را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است.

جزئیات منتشر شده از بازی Call of Duty 2024

اخیراً بازیگری به نام لوک چارلز استفورد، در صفحه فیس بوک خود پستی را منتشر کرده است که در آن ادعا می‌کند اکتیویژن، چهره‌ی او را به عنوان شخصیت اصلی بازی  Call of Duty 2024 استفاده خواهد کرد و این بازی در سال آینده منتشر خواهد شد.

اطلاعات بازی Call of Duty 2024

در پستی که لوک چارلز استفورد در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است، او اعلام کرده که اکتیویژن تصمیم گرفته است از چهره‌اش برای شخصیت اصلی بازی بعدی خود با نام Ratcliffe در بازی Call of Duty استفاده کند و او از این اتفاق بسیار خوشحال است.

به گزارش از پستی که لوک چارلز استفورد در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشته است، او اعلام کرده که شرکت اکتیویژن تصمیم گرفته است از چهره‌اش برای شخصیت اصلی بازی بعدی خود با نام Ratcliffe در بازی Call of Duty استفاده کند و او از این اتفاق بسیار خوشحال است.

اطلاعات بازی Call of Duty 2024

نسخه بعدی بازی Call of Duty 2024

افشاگری‌هایی که چند ماه پیش صورت گرفت، نشان دادند که بازی Call of Duty 2024 توسط استودیو Treyarch با نام رمز Cerberus در حال توسعه است و احتمالاً یک نسخه جدید از سری بازی‌های Black Ops خواهد بود. وب‌سایت Insider Gaming نیز نظر خود را ابراز کرده و مدعی است که شخصیت «رَتکلیف» که اشاره شده، ممکن است از سرباز و نویسنده سابق سرگرد پیتر رتکلیف الهام گرفته شده باشد که برای نزدیک به سی سال در ارتش بریتانیا خدمت کرده است.

احتمالاً در آینده‌ای نزدیک خبری رسمی در مورد بازی Call of Duty 2024 منتشر نخواهد شد، زیرا شرکت اکتیویژن هنوز به طور رسمی از نسخه 2023 این بازی رونمایی نکرده است. اما بر اساس پیش‌بینی‌ها، احتمالاً این بازی با نام Modern Warfare 3 منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!