اطلاعات جدید از Cyberpunk 2077 Phantom Liberty افشا شده است

اطلاعات جدیدی درباره بسته الحالقی بعدی Cyberpunk 2077 Phantom Liberty افشا شده است.
اطلاعات افشا شده Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

با انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty به نظر می‌رسد بازی Cyberpunk 2077 در نهایت قصد دارد وعده‌هایی که در زمان انتشار نسخه اصلی قادر به انجام آن‌ها نشد را عملی کند.

تمامی نمایش‌های اخیر از بازی Cyberpunk 2077 بر روی طرفداران تاثیرگذاری زیادی داشته است، به ویژه به دلیل بازنگری‌های اساسی در مکانیزم پیشرفت شخصیت، نحوه مبارزه با وسایل نقلیه، بهبود سیستم پلیس و سایر اصلاحات که مدت‌ها منتظر آن‌ها بوده‌اند.

طبق گزارش وبسایت Gamingbolt، بعد از پخش تریلر جدید بازی در مراسم افتتاحیه گیمزکام، استودیو سی دی پراجکت اطلاعات دقیق‌تری را در جلسه استریم ویژه خود ارائه نمود. چند عضو از تیم توسعه با هم جمع شده و جزئیات تازه‌ای را برای بررسی نکات کلیدی را به اشتراک گذاشتند.

همچنین CDPR اعلام کرد که در بسته الحاقی Phantom Liberty بهبود‌های قابل توجهی در سیستم بازسازی پرک‌ها، بهبود سیستم پلیس و مبارزه با خودرو را ارائه داده است و این بسته الحاقی در میانه رویدادهای اصلی بازی قرار دارد.

اطلاعات افشا شده Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

زمان انتشار و تغییرات Cyberpunk 2077 Phantom Liberty

افرادی که نسخه پایه را بازی نکرده یا به سیوهای قدیمی خود دسترسی ندارند، اکنون قادر خواهند بود یک شخصیت جدید را ایجاد کرده و به صورت مستقیم به محتوای Phantom Liberty وارد شوند. همچنین، جزئیات و چکیده‌ای از گیم‌پلی در مورد Relic Tree و نیز منطقه جدیدی که به نام Dogtown در این بسته الحاقی قابل دسترس خواهد بود،منتشر شده است.

توسعه‌دهندگان تایید کرده اند که همزمان با انتشار آپدیت 2.0، بسیاری از تغییرات گیم‌پلی مرتبط با بسته الحاقی Phantom Liberty به صورت رایگان بر روی نسخه اصلی بازی نیز اعمال خواهند شد. این تغییرات اما تنها برای پلتفرم‌های پی‌سی و کنسول‌های نسل اخیر قابل دسترسی خواهند بود.

استودیو سی دی پراجکت اعلام کرده است که بسته الحاقی Cyberpunk 2077 با بیشترین بودجه ساخت در تاریخ این شرکت توسعه یافته است. این DLC در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر) با قیمت 30 دلار برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!