بازی EAFC 24 به صورت رسمی رونمایی شد!

بازی EAFC 24 به تازگی به همراه یک تریلر رسمی توسط شرکت بازی سازی EA معرفی و رونمایی شد.
اطلاعات منتشر شده درباره بازی EAFC 24
EA با نمایش تریلری، بازی جدید خود در حوزه فوتبال را به نام EA Sports FC 24 معرفی کرد. این بازی ادامه‌ای بر بازی FIFA 23 است، با این حال به دلایل قانونی و اتمام قرارداد شرکت EA با FIFA، از نامگذاری جدیدی استفاده شده است. سری بازی‌های FIFA از سه دهه پیش تا به امروز، هر سال مهمان خانه‌های ما بوده و جدیدترین تجربه شبیه‌سازی فوتبال را در اختیار علاقمندان قرار می‌داد. این فرنچایز تا به امروز بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه فروش داشته و هواداران سرسختی در سرتاسر دنیا دارد. با این حال، در سال 2022، شرکت EA به بهانه عدم تمایل به هزینه‌برداری از نام تجاری FIFA، تصمیم به پایان دادن به همکاری سی ساله خود با فیفا گرفت. بدین ترتیب، در نسخه بعدی شبیه‌سازی فوتبال این کمپانی، قابلیت استفاده از نام فیفا وجود نخواهد داشت. در عوض، EA نام EA Sports FC 24 را برای نسخه بعدی بازی‌های فوتبالی خود انتخاب کرده است و تریلر اول آن را نیز چند روز پیش منتشر کرد.

تریلر رسمی بازی EAFC 24

در تریلر جدید بازی EA Sports FC 24، صدای بازیگر مشهور هالیوودی، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) برای روایت و صداپیشگی استفاده شده است. 

در این تریلر، با وجود عدم ارائه جزئیات فنی یا اطلاعات مربوط به بازی، تاریخچه سری بازی های FIFA و تاثیر ورزش فوتبال بر جوامع جهان در کنار تصاویر پیش رندر شده از بازی، به تصویر کشیده شده است.

در این تریلر، بازیکنان فوتبال از چندین نسل مختلف در کنار هم دیده می‌شوند و ستارگان فوتبال بانوان نیز حضوری پر رنگ در آن دارند. با این حال، هیچ جزئیاتی درباره گیم پلی بازی در این تریلر نمایش داده نمی‌شود.

تریلر رسمی و کامل بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 13 جولای 2023 منتشر شد. در این تریلر شاهد پیشرفت انیمیشن و حرکات بازیکنان و تکنیک ها و دریبل های جدید بودیم. بازی از نظر گرافیکی و فیزیک، تغییراتی چشم گیری داشته است و سری بازی های فیفا بیش از پیش به واقعیت نزدیک تر شده اند.

این بازی هم اکنون به صورت پیش خرید در دسترس است و علاقه مندان به این بازی میتاونند ان را از طریق فروشگاه های بازی نظیر استیم خریداری کنند. نسخه عادی این بازی با قیمت 69.99 یورو و نسخه آلتیمیت ادیتشن با قیمت 99.99 یورو برای پیش خرید در دسترس میباشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از طرف EA، بازی EAFC 24 برای کسانی که پیش خرید کرده اند در تاریخ 22 سپتامبر 2023 و در تاریخ 29 سپتامبر 2023 به صورت عمومی و جهانی عرضه خواهد شد و علاقه مندان میتوانند به تجربه و لذت بردن از این بازی زیبا بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!