ساخت Starfield هشت سال طول کشیده است

ساخت و تولید بازی Starfield هشت سال طول کشیده است و دارای خط داستانی طولانی میباشد.
مدت زمان ساخت Starfield

در این روزها، بازی “Starfield” تبدیل به موضوعی مهم در صنعت ویدیوگیم شده است. پیت هاینز، مدیر ارشد شرکت Bethesda، در یک تصریح اخیر اعلام کرده است که پس از 150 ساعت تجربه از بازی “Starfield”، هنوز بخش‌های زیادی از محتوا برای کشف باقی مانده است. او تأکید داشته که با وجود گذشت زمان، هنوز هم بخش‌های جذاب و جدیدی در انتظار بازیکنان وجود دارد.

تاد هاوارد، کارگردان این بازی، در یک مصاحبه همچنین تأیید کرده که تولید بازی “Starfield” حدود هشت سال به طول انجامیده است. او به این نکته اشاره کرده که فرآیند توسعه این بازی به دلیل تمرکز بر محتوا و انجام آزمایش‌های متعدد، زمان‌بر بوده است. هاوارد همچنین اعلام کرده که نسخه “نیو گیم پلاس” نیز در نظر گرفته شده است. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد پس از تکمیل داستان اصلی، با سطح قدرت بیشتری مجدداً بازی را شروع کنند و تجربه‌ای جدید را تجربه کنند.

همچنین در این مصاحبه، به سوالی مبنی بر طولانی بودن زمان توسعه بازی “Starfield” پاسخ داده شد. هاوارد توضیح داده که انتظار داشتند تا سریع‌تر به نتیجه‌ای برسند، اما با توجه به میزان محتوا و ایده‌هایی که در طول توسعه به وجود آمد، پروسه‌ی توسعه بسیار طاقت‌فرسا بوده است. او همچنین اشاره کرده که این بازی چندین ابعاد و عمق دارد و تلاش می‌کنند تا بهترین تجربه‌ی بازی را ارائه دهند. او از جزئیات بیشتری خودداری می‌کند، اما اهمیت ایجاد یک شبیه‌سازی فانتزی کامل را بیان می‌کند.

مدت زمان ساخت Starfield

زمان طولانی برای تولید بازی Starfield

سرفصل‌هایی از گفتگوی تاد هاوارد در مورد بازی “Starfield” و “The Elder Scrolls 6” به تازگی به نقل از وب‌سایت‌های بازی‌ها منتشر شده است. او تأکید دارد که تولید بازی “The Elder Scrolls 6” هنوز به مراحل پایانی نرسیده و کار جدی در این زمینه آغاز نشده است. او همچنین اعلام کرده است که موتور گرافیکی “Starfield” برای ساخت بازی “The Elder Scrolls 6” نیز استفاده خواهد شد، اما موتور نیازمند ارتقاء و تغییراتی است.

در مصاحبه‌ای که در سال گذشته با IGN داشته، هاوارد اظهار داشته که فاصله زمانی بین عرضه بازی “The Elder Scrolls 5: Skyrim” و بازی ششم این سری بسیار بزرگ است و او اگر می‌توانست، ترجیح می‌داد که این دوره زمانی کوتاه‌تر باشد. با این حال، او تأکید دارد که توسعه بازی‌ها نیازمند زمان و توجه به جزئیات است و بتسدا نیز تمایل دارد تا به بازی‌سازی با کیفیت بپردازد.

توسعه بازی “Starfield” پس از عرضه نیز ادامه خواهد داشت و برنامه های زیادی برای انتشار محتوای اضافی و دی‌ال‌سی‌ها به دست آمده است. اولین بسته الحاقی داستانی نیز در حال توسعه است و به عنوان بخشی از نسخه پریمیم بازی ارائه خواهد شد. این نسخه پریمیم امکان دسترسی زودتر از سپتامبر را به بازیکنان می‌دهد و نقدهای منتقدان نیز انتشار یافته‌اند که در تاریخ 30 اوت نمرات نهایی بازی اعلام خواهد شد. اطلاعات جدیدی از بازی منتشر شده و به نظر می‌رسد که ما با یک عنوان باکیفیت روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!