سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage

اخیرا اطلاعاتی درمورد سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage منتشر شده است.
سیستم پیشنهادی بازی Assassin’s Creed Mirage

در مدتی که مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage توسط لیکرها فاش شده است، بسیاری از علاقه‌مندان به این سری بازی نگران عدم تطابق نسخه Mirage با انتظارات والهالا، نسخه قبلی این سری، شده اند. با وجود سابقه یکنواخت Ubisoft در انتشار تریلرها و سینماتیک‌های جذاب قبل از عرضه بازی‌ها، تأخیر چشمگیر در انتشار بازی تا حدی نگران‌کننده است.

اما مهم‌ترین نگرانی، علاوه بر تطابق سیستم مورد نیاز، مربوط به جنبه داستانی بازی می‌باشد. در سابقه‌ شرکت Ubisoft، مشاهده شده است که در اکثر بازی‌های این شرکت، کاهش کیفیت داستان به چشم می‌آید. اگرچه اگر داستان Mirage توانایی جذب گیمرها را داشته باشد، این موضوع مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. با این وجود، اصلی‌ترین معضل در اینجا این است که حتی از جنبه داستانی نیز ممکن است نقصانی مشاهده شود.

سیستم پیشنهادی بازی Assassin’s Creed Mirage

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage

برای اجرای بازی Assassin’s Creed Mirage، سیستم مورد نیاز شامل کارت گرافیک AMD Radeon R9 380 یا NVIDIA GeForce GTX 960 می‌شود. اگر می‌خواهید تجربه بهتری داشته باشید، استفاده از کارت گرافیک AMD Vega 64 با ظرفیت 8 گیگابایت یا NVIDIA GeForce GTX 1080 با ظرفیت 8 گیگابایت توصیه می‌شود. حداقل 8 گیگابایت حافظه RAM نیز برای اجرای بازی لازم است.

در مورد پردازنده‌ها، حداقل نیازمندی‌ها به پردازنده AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i5-4590 است. اگر می‌خواهید تجربه بهتری داشته باشید، می‌توانید از پردازنده AMD Ryzen 7 1700 یا Intel Core i7-6700 استفاده کنید.

همچنین، برای نصب بازی Assassin’s Creed Mirage، حداقل 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به طور خالص نیاز دارید. با این اطلاعات، می‌توانید بهترین تجربه را از بازی در سیستم خود را تضمین کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Mirage

  • حافظه‌ی رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Radeon R9 380 یا NVIDIA GeForce GTX 960
  • پردازنده: AMD Ryzen 3 1200 یا Intel Core i5-4590
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم مورد نیاز پیشنهادی برای بازی Assassin’s Creed Mirage

  • حافظه‌ی رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Vega 64 8GB یا GeForce GTX 1080 8GB
  • پردازنده‌: AMD Ryzen 7 1700 یا Intel Core i7-6700
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!