شروع ساخت نسخه بعدی بازی The Witcher

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت سی دی پراجکت ساخت نسخه بعدی بازی The Witcher را آغاز نموده است.
نسخه بعدی بازی The Witcher 4

به گفته سی‌دی پراجکت، بسته الحاقی Phantom Liberty آخرین پروژه‌ای است که این استودیو با استفاده از انجین داخلی RED توسعه داده و قرار است در تاریخ 4 مهر (26 سپتامبر) امسال برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم منتشر شود. همچنین، سایر بازی‌های در حال توسعه این شرکت از جمله نسخه بعدی The Witcher همگی با استفاده از آنریل انجین 5 توسعه می‌یابند.

نسخه بعدی بازی The Witcher 4

ساخت بازی The Witcher 4

در گزارش عملکرد مالی سه‌ماهه اخیر خود، شرکت سی‌دی پراجکت به تعداد کارمندان مستقر در هر پروژه اشاره کرده و جزئیاتی از آن‌ را به اشتراک گذاشته است. آدام کشینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت، اعلام کرده که تیمی که بر روی توسعه بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند، بیشترین تعداد توسعه‌دهنده را در اختیار دارد. با این حال، اعضای این گروه در آینده به پروژه‌های دیگر از جمله قسمت اصلی آینده سری The Witcher با نام پروژه Polaris منتقل خواهند شد.

کشینسکی در این خصوص توضیح داد: «در پایان ماه ژوئیه، تیم سازنده Phantom Liberty که روی مرحله پیش‌انتشار آن کار می‌کرد، حدود 300 کارمند داشت. این تعداد کمتر از تعداد توسعه‌دهندگان پروژه در پایان 2022 است، اما همچنان بزرگ‌ترین تیم توسعه ماست. از سوی دیگر، تعداد توسعه‌دهندگان پروژه Polaris تا پایان ژوئیه به نزدیک 260 نفر رسیده است. پس از انتشار Phantom Liberty، بخش بزرگی از تیم توسعه آن به پروژه Polaris منتقل خواهند شد».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

از آخرین اخبار روز جدید ترین هوش مصنوعی ها گرفته تا آخرین بازی های منتشر شده و یا اخبار جدید نرم افزار ها و سیستم عامل و دیگرخبر های روزتکنولوژی دنیا؛ 

همه و همه در شبکه های اجتماعی هایپر بایت!