SoundHound یکی از پیشروهای برتر در زمینه هوش مصنوعی است که بهره میبرد. از سالها قبل از تکنولوژی یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل صوت و تطبیق دادهها استفاده میکند. اخیراً با معرفی سرویس اشتراکی پاسخگوی تماس، به محصولات نوین خود افزوده است. توسعهدهندگان این شرکت با تلفیق مهندسی نرمافزار و هوش مصنوعی مولد، به توسعه یکی از پیشتازان در زمینه سرویسهای پاسخگویی خودکار پرداختهاند. این سرویس قادر به پاسخگویی دقیق و لحظهای به حجم زیادی از تماسهای ورودی است و برای کسبوکارها امکان ارتقاء یافتهای را فراهم میکند.
سرویس هوشمند SoundHound به صورت مداوم اطلاعات وبسایت و دادههای جدید را پیگیری میکند و بهره میبرد و به وسیله این اطلاعات، پایگاه دانش خود را بهروز میکند. سپس با بهرهگیری از تکنولوژی تشخیص گفتار و درک زبان طبیعی، سؤالات کاربران را متوجه میشود و پاسخ مناسبی را برای آنها ارائه میدهد.
هوش مصنوعی پاسخگوی SoundHound
به لطف سیستم پیچیده مکالمهای SoundHound، که با عنوان Smart Answering ابداع شده است، این پاسخدهنده با استفاده از هوش مصنوعی، عملکردی عالی را میتواند در مقایسه با اپراتورهای تماس داشته باشد و گاهاً حتی بهتر از آنها عمل کند. این سرویس با نام Smart Answering بهصورت 24 ساعته هر روز هفته برای مشتریان در دسترس قرار دارد و علاوه بر پاسخهای شفاهی، از طریق پیام متنی و پیامک نیز با مخاطبان ارتباط برقرار میکند.
کیوان مهاجر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SoundHound، اظهار داشت: «در سراسر جهان، کسبوکارها در حال گسترش هستند و با کمبود نیروی کار، فرآیند جذب، آموزش و حفظ کارمندان چالشبرانگیز شده است. سرویس Smart Answering به عنوان یک پاسخ به چالشهایی که کارآفرینان با آنها مواجه هستند، طراحی شده است. این سرویس به همراه حفظ استانداردهای بالا، توانایی پاسخگویی به مشتریان را دارد.»
یکی از دیگر ویژگیهای منحصربهفرد پاسخدهنده هوشمند این است که به شخصیسازی سؤالات اختصاص میدهد. با استفاده از این قابلیت، کسبوکارها قادرند درخواست کنند که در پاسخ به سؤالات مشخص، لینک یا فرم مربوطه را به مخاطبان ارائه دهد. تمامی این امکانات بهصورت یکپارچه در محصول جدید SoundHound ترکیب شدهاند تا این پاسخدهنده هوشمند به عنوان یکی از بهترین و برترین ابزارهای پاسخگویی هوشمند در دستهبندی نوظهور تشخیص داده شود.
با بهرهگیری از ابزارهای پاسخدهنده مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Smart Answering، شرکتها و مجموعههای تجاری میتوانند در مراکز تماس خود بهرهوری نیروی انسانی را بهشکل چشمگیری افزایش داده و به کارمندان فرصت میدهند تا وقت خود را برای فعالیتهای بحرانیتر بهکار بگیرند.